2012-05-10 | 22:18:13 | Kategori: Carly Rae Jepsen

Överraskning

Okej jag orkar inte vänta tills imorgon ni får en av överraskningar nu. Vi som äger sidan. Har bestämt oss för att vi ska göra en Fan video till Carly. Så ni får 3 enkla grejer ni måste göra.
1.Ta ett bild på dig där det står We want Carly in Sweden eller nån fin text som har med Carly och göra(Det kan vara en kort film också)
2.Du skickar in bilden till [email protected]
3.Sen väntar du tills videon blir klar.
Självklart kan man skicka in fler bilder eller videos. Så jag hoppas ni gör det och att Carly ser videon. Sista dagen då ni kan skicka in bilder är det 25/5-2012 Så kom igen nu då <3
Vi har en till överraskning som kommer förmodligen nästa vecka :)
Okej jag orkar inte vänta tills imorgon ni får en av överraskningar nu. Vi som äger sidan. Har bestämt oss för att vi ska göra en Fan video till Carly. Så ni får 3 enkla grejer ni måste göra.
1.Ta ett bild på dig där det står We want Carly in Sweden eller nån fin text som har med Carly och göra(Det kan vara en kort film också)
2.Du skickar in bilden till [email protected]
3.Sen väntar du tills videon blir klar.
Självklart kan man skicka in fler bilder eller videos. Så jag hoppas ni gör det och att Carly ser videon. Sista dagen då ni kan skicka in bilder är det 25/5-2012 Så kom igen nu då <3
Vi har en till överraskning som kommer förmodligen nästa vecka :)


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: